Warning: Memcache::addserver() expects parameter 2 to be long, string given in /home/pinged2/webapps/maranathagr/libraries/joomla/cache/storage/memcache.php on line 84
 ΘΕΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΑ 4 ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
spacer.png, 0 kB

alt

" Η έρημος και η άνυδρος θέλουσιν ευφρανθή δι' αυτά, και η ερημία θέλει αγαλλιασθή και ανθήσει ως ρόδον."

Ησαίας 35,1 

 
            ΜΑΡΑΝΑΘΑ!
     Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΧΗ
     ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ!

    
    ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ  2019      

Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
       1 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30  31   

spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
ΘΕΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΑ 4 ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Πέμπτη, 18 Δεκέμβριος 2014 14:54
Η θεία πρόβλεψη να έχουμε στη διάθεσή μας  4 παράλληλα ευαγγέλια είναι θαυμαστή διότι έχουμε επεξηγήσεις που δεν θα είχαμε αν είχαμε μόνο μία πηγή άντλησης της θείας διδασκαλίας. Γνώμη λοιπόν συστήνουμε προς κάθε σοβαρό μελετητή του Λόγου του Θεού , για την ασφαλή άντληση κάθε πληροφορίας της συνέσεως,  να βρίσκει  τα αντίστοιχα αναφερόμενα εδάφια σε κάθε ομιλία του Κυρίου στα  4 ευαγγέλια. Αυτονόητο ότι πρέπει η έρευνά του να είναι πάντα στο αρχαίο κριτικό κείμενο όπου εκεί υπάρχει η ακριβολεξία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας που δεν έχει ισάξιό της...
Ας προσέξουμε την παρουσίαση των παρακάτω 3 παράλληλων εδαφίων με την ίδια απόδοση νοήματος.

-Mατθ.16:26 "τί γάρ ωφεληθήσεται άνθρωπος, εάν τον κόσμον όλον κερδήσει, την δε ψυχήν αυτού ζημιωθεί; ή τί δώσει άνθρωπος αντάλλαγμα της ψυχής  αυτού;"

-Λουκ.9:25 "τί γάρ ωφελείται άνθρωπος κερδήσας τον κόσμον όλον, εαυτόν δε απολέσας ή ζημιωθείς;"

-Μάρk 8:36 "τί γαρ ωφελήσει τον άνθρωπον, εὰν κερδήσει τον κόσμον όλον και ζημιωθεί την ψυχήν αυτού;"

Μελετώντας τα 3 εδάφια που αναφέρονται στην ίδια ομιλία του Χριστού, παρατηρούμε ότι μόνο ο ευαγγελιστής Λουκάς ερμηνεύει την ψυχή του ανθρώπου ως τον εαυτό του ανθρώπου! Επεξηγεί δηλαδή νοηματικά ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι η σύνολη ενιαία υπόσταση του ανθρώπου ,η προσωπικότητά του,ή ύπαρξή του,κυριολεκτικά ο εαυτός του ανθρώπου. Αν δεν είχαμε απο τον ευαγγελιστή Λουκά την αντικατάσταση-επεξήγηση της λέξης "ψυχή" με τον "εαυτό" δεν θα είχαμε την καθαρή - αγιογραφική ερμηνευτική ,το τι είναι ακριβώς η ψυχή του ανθρώπου! Και βέβαια δεν υπάρχει αντίφαση στους άλλους δύο Ευαγγελιστές που περιγράφουν το ίδιο νόημα με άλλη συνώνυμη-ταυτόσημη λέξη.

Τα συμφραζόμενα του Κυρίου στη σχετική ομιλία Του είναι όπως τα αναφέρει ο ευαγγελιστή Λουκάς στο αρχαίο κριτικό κείμενο : "  ελεγεν δε προς παντας ει τις θελει οπισω μου ερχεσθαι αρνησάσθω εαυτον και αρατω τον σταυρον αυτου καθ ημεραν  και ακολουθειτω μοι ος γαρ εαν  θελη την ψυχην αυτου σωσαι απολεσει αυτην, ος δ αν απολεση την ψυχην αυτου ενεκεν εμου ουτος σωσει αυτην,  τι γαρ ωφελειται ανθρωπος κερδησας τον κοσμον ολον εαυτον δε απολεσας η ζημιωθεις  ος γαρ αν επαισχυνθη με και τους εμους λογους τουτον ο υιος του ανθρωπου επαισχυνθησεται οταν ελθη εν τη δοξη αυτου και του πατρος και των αγιων αγγελων"

Παράδειγμα ο Μοναδικός Διδάσκαλος ο Χριστός σε κάθε άνθρωπο που θέλει να σώσει την ψυχή του ή τον εαυτό του ως ύπαρξη. Είπε έαν κάποιος θέλει να με ακολουθήσει,ας απαρνηθεί τον εαυτό του και ας σηκώσει τον σταυρό του και ας με ακολουθεί,διότι όποιος θέλει να σώσει την ψυχή του θα την απωλέσει. Συνεπώς δεν μπορούμε να μιλάμε για αθανασία ψυχής για ανθρώπους που αγαπούν τον παρόντα κόσμο και πάνω απόλα βάζουν τον εαυτό τους και όχι τον μόνο σωτήρα Χριστό. Όποιος λοιπόν θέλει να σώσει τον εαυτό του ,την ζωούλα του,την ψυχούλα του,όποιος αγαπάει τη ζωή του επι της γης,όποιος του αρέσει η ζήση του κόσμου,θα απωλέσει τη ψυχή του,θα την χάσει αιώνια,δεν θάναι μέτοχος στην ανάσταση προς ζωή.

Αντιθέτως δε όποιος ακολουθήσει το παράδειγμα του Χριστού που δεν άρεσε στον εαυτό Του,ούτε προστάτευσε τη ψυχή του αλλά την παρέδωσε στο θάνατο υπακούοντας στο θέλημα του Θεού Πατρός Του θα κερδήσει τη σωτηρία της ψυχής του,του εαυτού του,θα έχει μετοχή δια του ερχομένου πάλι Χριστού στη ανάσταση των δικαίων προς ζωή.

Ο Χριστός έβαλε πάνω απο τον εαυτό Του το θέλημα του Θεού Πατρός Του "κατέβην εκ του ουρανού, ουχί διά να κάμω το θέλημα το εμόν, αλλά το θέλημα του πέμψαντός με. Τούτο δε είναι το θέλημα του πέμψαντός με Πατρός, παν ό,τι μοι έδωκε να μη απολέσω ουδέν εξ αυτού, αλλά να αναστήσω αυτό εν τη εσχάτη ημέρα. Και τούτο είναι το θέλημα του πέμψαντός με, πας όστις βλέπει τον Υιόν και πιστεύει εις αυτόν να έχη ζωήν αιώνιον, και εγώ θέλω αναστήσει αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα". έτσι και μεις που θέλουμε να Τον ακολουθήσουμε πρέπει τον εαυτό μας,την ψυχή μας,όλο μας το είναι να το παραδώσουμε στον εξαγοράσαντα ημάς για να μη αισχυνθούμε όταν έλθει εν τη δόξη Αυτού και του Πατρός και των αγίων αγγέλων.
φ.σ
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 26 Δεκέμβριος 2014 23:22
 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB