Warning: Memcache::addserver() expects parameter 2 to be long, string given in /home/pinged2/webapps/maranathagr/libraries/joomla/cache/storage/memcache.php on line 84
 ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΝΕΑ ΑΠΟ BARNABAS FUND
spacer.png, 0 kB

alt

" Η έρημος και η άνυδρος θέλουσιν ευφρανθή δι' αυτά, και η ερημία θέλει αγαλλιασθή και ανθήσει ως ρόδον."

Ησαίας 35,1 

 
            ΜΑΡΑΝΑΘΑ!
     Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΧΗ
     ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΞΑΝΑ!

    
    ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ  2019      

Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
       1 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30  31   

spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΝΕΑ ΑΠΟ BARNABAS FUND
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης   
Τετάρτη, 18 Νοέμβριος 2009 23:28

BARNABAS FUND


ΙΝΔΙΑ

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ινδών Χριστιανών (GCIC) αναφέρει ότι έγιναν εκατοντάδες περιστατικά αντιχριστιανικής βίας μέχρι σήμερα το 2009 σε διάφορα ινδικά κρατίδια. Στις 6 Οκτωβρίου, 5 άτομα απήγαγαν έναν Χριστιανό εργάτη στη Λουντιάνα (στο κρατίδιο Παντζάμπ), και τον πήγαν σε ένα απόμακρο μέρος όπου τον ξυλοκόπησαν και τον άφησαν σοβαρά τραυματισμένο. Στις 12 Οκτωβρίου, στο Λακσμεσουάρ ( Καρνατάκα) δυο Χριστιανοί εργάτες δέχθηκαν επίθεση από μια ομάδα εξτρεμιστών που τους κακοποίησαν και κατέστρεψαν όλο το υλικό που είχαν μαζί τους. Αργότερα, οι επιτιθέμενοι πήγαν τους δυο Χριστιανούς στον ηγέτη του χωριού που τους παρέδωσε στην αστυνομία επειδή δήθεν έκαναν προσηλυτισμό ανάμεσα στους ντόπιους Ινδουιστές. Οι εργάτες βρίσκονται ακόμα υπό αστυνομική κράτηση. Στο Χαϊντεραμπάντ, στις 20 Σεπτεμβρίου, χριστιανός ηγέτης, Παρισουντάμ, γύριζε σπίτι με το μηχανάκι του όταν αναγκάστηκε να σταματήσει και δέχθηκε επίθεση από δυο μασκοφόρους. Τον ξυλοκόπησαν και έφυγαν, αφήνοντάς τον μέσα στα αίματα. Οι ντόπιοι τον πήγαν στο νοσοκομείο. Στην ίδια πόλη, κακοποιοί μπήκαν απρόσκλητα σε μια χριστιανική συνάθροιση στις 18 Οκτωβρίου και άρχισαν να επιτίθενται στους ηγέτες της εκκλησίας, καθώς και σε αδελφούς και αδελφές που παρακολουθούσαν τη σύναξη. Στις 25 Οκτωβρίου, Ινδουιστές εξτρεμιστές επιτέθηκαν σ' έναν Χριστιανό ηγέτη με ράβδους του χόκεϊ, ύστερα από την κυριακάτικη σύναξη στη Μάντια Πραντές, ενώ στη Καρνατάκα, 50 φανατικοί Ινδουιστές μπήκαν με έφοδο σε μια σύναξη και επιτέθηκαν στον ηγέτη της εκκλησίας, απείλησαν αδελφούς και έκαψαν Γραφές.


Αίγυπτος

Στις 3 Οκτωβρίου, μια ομάδα Χριστιανών δέχθηκαν άγρια επίθεση μπροστά στους γείτονές τους πριν συλληφθούν. Γυναίκες συνελήφθησαν επίσης, αλλά εξαιτίας των κραυγών των τρομαγμένων παιδιών τους και των διαμαρτυριών των γειτόνων τους, αφέθηκαν ελεύθερες. Η ομάδα ήταν συγγενείς του Ραφαάτ Γκίργκες Χάννα, που επενέβη για να ελευθερώσει την Μύρνα, την 19χρονη κόρη του Χριστιανού λογιστή, Γκαμάλ Λαμπίμπ Χάννα, το Σεπτέμβρη. Οι συγγενείς κρατήθηκαν στο τμήμα μέχρι που ο Χαμπίμπ παραδόθηκε στην αστυνομία.

Πριν μερικούς μήνες, η Μύρνα είχε απαχθεί και αναγκάστηκε να ασπασθεί το Ισλάμ και να παντρευτεί τον Μοχάμμαντ Χεφνάουι . Στις 30 Σεπτεμβρίου, η Μύρνα τηλεφώνησε στον πατέρα της και τον παρακάλεσε να έρθει για να την σώσει από τον Μουσουλμάνο σύζυγό της. Ο Χάννα, δυο συγγενείς και ο οικογένειακός τους φίλος Χαμπίμπ πήγαν στο διαμέρισμα όπου εκρατείτο. Η Μύρνα, που ήταν 6 μήνες έγκυος, έφυγε με τον πατέρα της. Αργότερα η αστυνομία μπήκε με έφοδο στο διαμέρισμα της οικογένειας και το μαγαζί του Χαμπίμπ καταστράφηκε εντελώς. Οι θείοι της Μύρνας αναγκάστηκαν να την πάνε στο τμήμα όπου παραδόθηκε στον πατέρα του Μωχάμμαντ.

Στις 27 Οκτωβρίου, ένας μουσουλμανικός όχλος έκαμε επίθεση στο χωριό Ναζλέτ Αλμπαντραμάν, στην επαρχία Μίνα, ενώ εργάτες και μέλη της εκκλησίας είχαν καταφύγει εκεί. Έναυσμα της επίθεσης ήταν η επισκευή του πύργου της εκκλησίας. Η εκκλησία που υπηρετεί σχεδόν 5000 Χριστιανούς στην περιοχή ανακαινίστηκε πριν 8 χρόνια, εκτός από το σαραβαλιασμένο πύργο. Ύστερα από τετραετή αγώνα με τις Αρχές, η εκκλησία πήρε την άδεια και ο πύργος καταστράφηκε για να χτισθεί ένας καινούργιος.

Καθώς όμως άρχισε το έργο, ένας ντόπιος Μουσουλμάνος άρχισε να κατηγορεί τους Χριστιανούς ότι υποκινούσαν “σεχταριστική στάση” και η κατάσταση χειροτέρεψε. Ο πνευματικός εργάτης αναφέρει ότι “ένας Μουσουλμάνος κήρυκας στο χωριό καλούσε τους Μουσουλμάνους με το μεγάφωνο να ενεργήσουν εναντίον των “Χριστιανών απίστων” . Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι ενώθηκαν με τον όχλο. Οι Μουσουλμάνοι μαζεύτηκαν, φωνάζοντας ρυθμικά και πετροβολώντας την εκκλησία, σπάζοντας όλα τα παράθυρα. Τελικά επενέβη ο Δήμαρχος του χωριού και διασκόρπισε τον όχλο από μπροστά από την εκκλησία. Στη συνέχεια, οι Μουσουλμάνοι κατέστρεψαν αυτοκίνητα, μαγαζιά και σπίτια. Μια Χριστιανή τραυματίστηκε στο κεφάλι.

 

Kίνα

Δευτεροετής μαθητής του γυμνάσιου, Τσεν Λε αποβλήθηκε από το σχολείο για την χριστιανική του πίστη. Το Δημόσιο Πρακτορείο Ασφάλειας του Μπαζού ανακάλυψε ότι ασχολείτο με χριστιανικές συνάξεις και ειδοποίησε το σχολείο να τον πείσει να «αλλάξει ζωή». Ο Τσεν Λε δήλωσε εμφατικά, «Θα προτιμούσα να διωχθώ από το σχολείο παρά να αρνηθώ την πίστη μου.» Παρόλο που δεν έχει μετανοιώσει για την απόφασή του, η αποβολή του του στέρησε τη μελλοντική του εκπαίδευση, επειδή δεν του επιτρέπεται να δώσει εισαγωγικές εξετάσεις για κολέγιο.

 

Σενεγάλη και Ηνωμένο Βασίλειο

Η κυβέρνηση της Σενεγάλης πρόσφατα εξαπέλυσε μια εκστρατεία για να κλείσει ορισμένες εκκλησίες με την πρόφαση ότι οι συνάξεις τους είναι θορυβώδεις. Στόχος της, οι αδελφότητες που δεν έχουν ιδιόκτητο χώρο. Σ’ αρκετές εκκλησίες έχουν ανασταλεί οι δημόσιες συνάξεις, άλλες είναι υπό απειλή.

Σε μερικές γειτονιές μπορεί να υπάρχει πραγματικό πρόβλημα θορύβου, αλλά πολλοί Χριστιανοί πιστεύουν ότι το αληθινό κίνητρο πίσω από την εκστρατεία είναι η μισαλλοδοξία της μουσουλμανικής πλειονότητας έναντι στην χριστιανική λατρεία. Τα τζαμιά και οι μουσουλμανικές συνάξεις δημιουργούν πολύ περισσότερο θόρυβο και οι συναθροίσεις στη Σενεγάλη μπορεί να διαρκούν όλη τη νύχτα και για ολόκληρες βδομάδες.


Παράπονα για θόρυβο από εκκλησίες δημιουργούν προβλήματα για μερικούς Χριστιανούς και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στις 25 Σεπτεμβρίου, η All Nations Church στο Ν. Λονδίνο δέχθηκε ειδοποίηση ύστερα από τα παράπονα δυο κατοίκων της περιοχής.

Τότε στις 6 Οκτωβρίου, ένα Ειρηνοδικείο επικύρωσε μια ακόμα προειδοποίηση για θόρυβο εναντίον μιας εκκλησίας. Αυτή τη φορά επρόκειτο μόνο για ένα γείτονα που ζούσε δίπλα στην εκκλησία. Η αδελφότητα είχε κάμει ό,τι μπορούσε για να περιορίσει στο ελάχιστο το θόρυβο, και ύστερα από την προειδοποίηση, μείωσε τον αριθμό των συνάξεων και τη διάρκειά τους. Εντούτοις ο γειτονάς τους στέκεται στην πόρτα της εκκλησίας στη διάρκεια των συνάξεων, παραπονούμενος με κραυγές.

Ένας υγειονόμος είπε στον πάστορα ότι η εκκλησία πρέπει να περιορίσει το θόρυβο για να μην προσβάλει τους Μουσουλμάνους που μένουν στη περιοχή. Είπε, «Είναι μουσουλμανική γειτονιά. Πρέπει να προσέχουμε»

Ενώ το θέμα του θορύβου μπορεί να είναι πραγματικότητα για μερικές εκκλησίες, η θέση των τζαμιών πρέπει επίσης να αντιμετωπιστεί. Για παράδειγμα, το Κάλεσμα για Προσευχή από το μιναρέ μπορεί να ξυπνάει τους ανθρώπους πριν από την χαραυγή κάθε μέρα. Σε μερικές πόλεις οι δρόμοι γίνονται αδιάβατοι με κίνηση κάθε Παρασκευή την ώρα των προσευχών, και ολόκληρες περιοχές κλείνουν στη διάρκεια του Ραμαντάν. Οι Χριστιανοί δεν παραπονιούνται γι’ αυτό, αλλά το δέχονται. Κατά πόσο άρα αποτελούν πρόφαση τα μουσουλμανικά παράπονα για θόρυβο, μόνο και μόνο για να κλείσουν εκκλησίες σε περιοχές της Βρετανίας που έχουν μουσουλμανική πλειονότητα;


ΗΠΑ

Στις 26 Οκτωβρίου, η Χίλαρι Κλίντον, Υπουργός των Εξωτερικών ανακοίνωσε την έκθεση του Υπουργείου Εξωτερικών του 2009 για την Διεθνή Θρησκευτική Ελευθερία. Περιέγραψε τη θέση της κυβέρνησης Ομπάμα σύμφωνα με την ελευθερία του λόγου, και δήλωσε σαφώς ότι δεν πρέπει να υπάρχει ποινή για την κριτική της πίστης των άλλων.

Η κα Κλίντον είπε, «Οι αμερικανικές θρησκευτικές οργανώσεις, βασισμένες στην πίστη, έχουν συμβάλει στη δημιουργία μιας πιο δίκαιας και συμπονετικής κοινωνίας. Μερικοί ισχυρίζονται ότι ο καλύτερος τρόπος να προστατεύσουμε τη θρησκευτική ελευθερία είναι να εφαρμόσουμε τις λεγόμενες αντιδυσφημιστικές πολιτικές που θα περιόριζαν τις ελευθερίες του λόγου και της θρησκείας. Διαφωνώ ριζικά. Πάντα θα αντισταθούμε στις διακρίσεις και τους διωγμούς. Αλλά η δυνατότητα ενός ατόμου να ασκεί τη θρησκεία του δεν έχει σχέση με την ελευθερία του λόγου των άλλων. Η προστασία του λόγου καθώς αφορά τη θρησκεία είναι ιδιαίτερα σημαντική επειδή οι άνθρωποι διαφορετικών πιστεύω αναπόφευκτα θα έχουν διαφορετικές απόψεις για θρησκευτικά ζητήματα. Αυτές οι διαφορές πρέπει να αντιμετωπίζονται με ανεκτικότητα, όχι με την αποσιώπηση συνομιλίας.

«Με βάση τη δική μας πείρα, είμαστε πεισμένοι ότι το καλύτερο αντίδοτο σε μισαλλοδοξία δεν είναι να απαγορεύουμε και να τιμωρούμε δυσφημιστικές κουβέντες, αλλά είναι μάλλον ένας συνδυασμός ρωμαλέων νομικών προστασιών εναντίον διακρίσεων και εγκλημάτων μίσους, ένα προνοητικό πλησίασμα από τη κυβέρνηση σε θρησκευτικές μειονότητες και η σθενερή άμυνα της ελευθερίας του λόγου και της θρησκείας.»

 

BARNABAS FUND:11.2009

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 11 Δεκέμβριος 2009 02:16
 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB