ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Μόνο ο Θεός μπορεί να σου δώσει ένα νέο όνομά δικό σου,κατάδικό σου,που δεν θα ανήκει σε άλλον,που θα σε προσδιορίζει ως νέο αιώνια μοναδικό άνθρωπο. Η φράση σε β΄πρόσωπο είναι για κάθε ακούοντα την πηγή της σοφίας Θεού που αποκαλύφθηκε δια του Χριστού στους ανθρώπους. Όλα τα ονόματα των τεθνεώτων είναι τραγικά ίδια και δούλα αμνημόνευτα καθόσον εφήμερα και πλησίον αφανισμού. Κανένας δεν θα υπάρχει για να θυμάται έκαστος τον άλλον,όσο κι αν οι εφήμεροι εφημέριοι αυτού του κόσμου των νεκρών προσπαθούν με κόλυβα και μνημόσυνα να εκβιάσουν μιά μνήμη που δεν υπάρχει... Όμως ο Θεός δεν απολύει δικαίους και αδίκους,ενάρετους και ανήθικους αλλά Είναι εκείνος Δίκαιος και καταγράφει το πνεύμα(πνευματική υπόσταση) κάθε ανθρώπου που έζησε επι της γης. Ματαιότητα είναι οι άνθρωποι να επιζητούν την ανταμοιβή των αρετών (αν τις έπραξαν) απο την εφήμερη κοινή ανθρώπινη μνήμη...όμως τίποτα που αγιάζει ο Θεός δεν πάει χαμένο ...διότι έχει ορίσει ημέρα ανταμοιβής του δικαίου ανθρώπου δια της αναστάσεως προς ζωή αιώνια και επίσης ημέρα ανταμοιβής θανάτου αιωνίου δια κάθε αμετανόητο άνθρωπο. φ.σ |
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 16 Νοέμβριος 2016 22:30 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Πέμπτη, 15 Σεπτέμβριος 2016 00:08 |
Η πνευματικότητα του οίκου μας καθορίζεται όχι απο κάποια θρησκευτική ταμπέλα αλλά αν ο Χριστός είναι απόλυτος Κύριος του οίκου μας!Όπου είναι δύο η τρείς συνηγμένοι στο όνομά Μου λέγει ο Χριστός όχι στο όνομα οποιασδήποτε εκκλησιαστικής κυριότητας. Δεν είναι δυνατό η πνευματικότητα να έχει επιθετικό ετεροπροσδιορισμό,να είναι νομικό πρόσωπο ανθρώπινου δικαίου αλλά Πνευματικό πρόσωπο Θείου Δικαίου,αναγνωριζομένου μόνο εκ των λόγων και των πράξεών μας.Η Πνευματικότητα αυτοπροσδιορίζεται απο τους καρπούς του πνεύματος του Θεού και όχι των ανθρώπων.Η πνευματικότητα ,η άσκηση του πνεύματος επι του βίου καθορίζεται απο τον νόμο του πνεύματος του Θεού και όχι απο ανθρώπινης επίνοιας νομολογία-κανόνες δηλ. και αποφάσεις όλων των ανθρωποθρησκειών που θέλησαν να μονοπωλήσουν η κάθε μία το "ιερό" και που εν απιστία Θεού υπάρχουσες ανέλαβαν την απευθείας ανάθεση θρησκευτικής ματαιολογίας Ο Χριστός αποιεροποίησε τον τόπο αλλά και τον τρόπο της κάθε θρησκείας. Στην ουσία κατήργησε τη θρησκευτική λειτουργία. Ο Θεός πλέον απο της ελεύσεως του Χριστού λατρεύεται εν πνεύματι και αληθεία. Δεν λατρεύετε απο απρόσωπους θρησκευτανθρώπους με πλησμονή θρησκευτικότητας εν τόπω και τρόπω αλλά με ατομική εν Χριστώ πνευματικότητα! Για να έχουμε την πνευματικότητα ,την εκ Θεού πρέπει να έχουμε νουν Χριστού. φ.σ | |
Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 20 Μάιος 2017 13:59 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Κάποια στιγμή ένα παπάς έπεσε κατά λάθος απο τη βάρκα και έγινε επισπεύδων αγιοποιητής των υδάτων πριν προλάβει να ρίξει τον σταυρό στη θάλασσα...Παπάς στη θάλασσα κάποιοι θα σκέφτηκαν ή θα φώναξαν αλλά καλύτερα... δεν είναι πιό άγια τα νερά μαζί μe το σταυρό να πετιέται και ο παπάς μέσα ως bonus super agious;
Τρόμαξαν όμως τα σαλάχια βλέποντας ένα μαυροχρυσοκέντητο σαλάχι που δεν είχαν ξαναδεί στο Αιγαίο...ίσως κάποια σαλάχια και λοιπά ψάρια του Αιγαίου έκτοτε να έχουν και να προσκυνούν ένα άγιο Σαλάχιους που τους έπεσε ξαφνικά πάνω τους...
Μη σας φανεί παράξενο ...Μέσ' του Αιγαίου...αγγελοπαπάδες κολυμπάνε...ψέλνοντας βοήθα παναγιά...που λέει και το νησιώτικο τραγούδι..
Ξέρετε ποιά παναγιά,τι λέω παναγιές να δείτε που κολυμπάνε σε σχεδίες ή μόνες τους όπως λένε στα νησιά πως ...φανερώθηκε η φανερωμένη,η κανάλα ας πούμε (ας με συγχωρήσουν οι Κρητικοί φίλοι της Αληθείας δεν είναι γι αυτούς), λέω λοιπόν κολυμπάνε απο τη γαστερομάνα Κρήτη γιατί κάποιοι τουριστικοί οδηγοί νησιών τα γράφουν και μάλιστα είχαν και φως λέει πάνω τους οι ανοικτού τύπου ferry boat εικόνες!
Το παραμύθι λέει μόνες τους οι παναγιές στη θάλασσα ήλθαν επιπλέουσες αλλά όπως όλα τα παραμύθια ...υπάρχει και ο δράκος εικονοαγωγιάτης θαλασσο- κρητο-κράτωρ κωπηλάτης ως άγιος σέρβερ της κάθε παναγιάς.
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 15 Αύγουστος 2016 00:21 |
Περισσότερα...
|
|
 |
ΜΑΡΑΝΑΘΑ BAND
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 16 Σεπτέμβριος 2016 13:12 |
Περισσότερα...
|
ΕΙΚΟΝΟΜΗΝΥΜΑΤΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|

|
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 16 Σεπτέμβριος 2016 13:08 |
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Η αποτύπωση μιάς γυναίκας μ' ένα παιδάκι στην αγκαλιά της.Τι δείχνει η εικόνα , ποιά είναι τα χαρακτηριστικά της και και ποιό νόημα εκπέμπει;
Το ευαγγέλιο πάντως του Θεού δεν είναι εγχειρίδιο μητριαρχικής οικονομίας, δεν διδάσκει προσχολική και βρεφική αγωγή και βεβαίως δεν είναι συναξάρι μητρικών ενστίκτων και συναισθημάτων.
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 15 Αύγουστος 2016 00:16 |
Περισσότερα...
|
|
 |
ΕΙΚΟΝΟΜΗΝΥΜΑΤΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|

|
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 16 Σεπτέμβριος 2016 13:08 |
Περισσότερα...
|
ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
Τρίτη, 13 Σεπτέμβριος 2016 23:49 |
Όπου βλέπεις πολλά like...κράτα το διαφορετικό σου love μακρυά...
Άλλο θρησκευτικός Λαικ-ισμός και άλλο Πνευματική ευ-λάβ-εια!
Το πρώτο είναι για τους πολλούς,είναι το θρησκευτικό-δογματικό LIKE το αρεστόν εις την πλειοψηφούσα καθολική ΑΠΟΨΗ.
Το δεύτερο , το πνευματικό σου LOVE είναι για τους λίγους που κατέχουν την μειοψηφούσα αιρετική ΘΕΣΗ, αυτούς τους αποσυνάγωγους του συστήματος ...που ξέρουν όμως να διακρίνουν ποιό είναι το άγιο-αρεστό εις τον Θεό,ποιό είναι το Πνευματικό LOVE του Λόγου του Θεού!
To Like του εαυτού μας αντίκειται στο love του Θεού.
Καλύτερα να παίρνω θέση μαζί με Tον θρησκευτικά καταφρονημένο Κύριό μου κρατώντας το dislike του θρησκευτικού κόσμου παρά να έχω πρόσκαιρη απόλαυση καθολικής Λαικ-ευμάρειας!
φ.σ
|
|
Περισσότερα...
|
ΚΥΡΙΑ ΑΡΘΡΑ
|
Συντάχθηκε απο τον/την Εκδότης
|
"Ημείς εξεύρομεν ότι μετέβημεν εκ του θανάτου εις την ζωήν,διότι αγαπώμεν τους αδελφούς,όστις δεν αγαπά τον αδελφόν μένει εν τω θανάτω."
Εάν λειτουργούμε εν αγάπη είμαστε ζώντες στα μάτια του Θεού, υπάρχουμε ως λειτουργοί ιερείς Του και με αυτή την έννοια έχουμε μεταβεί απο την κατάσταση του θανάτου εις την κατάσταση της ζωής πάντοτε στα μάτια του Θεού που βλέπει και λογαριάζει ποιός είναι ο ποιών το θέλημά Του και ποιός είναι μη ποιών το θέλημά Του.
Αν δεν αγαπούμε πάντοτε εν έργω και αληθεία,τότε αγαπούμε μόνο συναισθηματικά(μόνο τους αγαπώντες ημάς) με συνέπεια να μένουμε στην προτέρα κατάσταση του θανάτου δηλ δεν μας θεωρεί ο Θεός ως ζώντες ως έχοντες δηλ την ευαρέσκειά Του ,την Χάρη Του άρα και την μέλλουσα μισθαποδοσία εν ουρανοίς που την υπόσχεται μόνο στους εργαζόμενους κατά το θέλημά Του.
φ.σ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 12 Αύγουστος 2016 21:08 |
Περισσότερα...
|
|